
SUP är roligt och toppenbra komplement till arbetet som musiker. Här tränar jag på att ”svänga på en femöring”. Man kliver bakåt på brädan tills fören lyfter och då går det lätt svänga runt en boj eller liknande. Det är också lätt hänt att plurra :-)